Hur snabbt kan ni svara på min fråga?
- Vi svarar på meddelanden och e-postmeddelanden i den ordning de tas emot. De flesta förfrågningar besvaras inom 24 timmar under våra öppettider.
Kan jag ändra min leveransadress efter att min beställning har lagts?
- Om du behöver uppdatera din leveransadress, vänligen maila oss omedelbart på info@hemnix.se med ditt namn och ordernummer. Vi gör vårt bästa för att behandla din begäran, men vi kan inte garantera ändringar när din beställning har packats eller skickats.
Hur lång är handläggningstiden?
- Vår handläggningstid är 3–3 arbetsdagar. Beställningar behandlas måndag till fredag, exklusive större helgdagar.
Hur lång tid tar leveransen?
- Vi har flera leveransmetoder efter att beställningen har behandlats. Ett spårningsnummer kommer att tillhandahållas via e-post när din beställning har skickats.
Kommer min beställning i ett paket?
- Beroende på storleken och innehållet i din beställning kan den skickas i flera paket. Om detta händer kommer du att få spårningsinformation för varje paket.
Vad händer om en vara är slut i lager eller restnoterad?
- Om någon vara i din beställning är slut i lager meddelar vi dig via e-post med ett beräknat återinsättningsdatum. Om det tar längre tid än 2 veckor att få varan tillbaka i lager återbetalar vi den/de varan/varorna som inte är tillgängliga.
Jag har mottagit en skadad vara. Vad ska jag göra?
- Vi ber om ursäkt för eventuella besvär som kan uppstå till följd av att jag mottagit en skadad vara. Vänligen maila oss på info@hemnix.se med ditt namn, ordernummer och bilder på den skadade produkten så att vi kan hjälpa dig.